Routinely is bezig met fysieke verkoopmogelijkheden en opent daarom in december een week lang een pop-upstore. “Op die manier staan we meer in contact met onze klant en zien we of offline ook voor ons werkt", zegt ceo Damien Poelhekke in het novembernummer van RetailTrends.
Routinely is een Belgisch-Nederlandse startup die medio mei live ging. Het bedrijf biedt gepersonaliseerde skincare met hulp van een algoritme. Vervolgens biedt de startup een aantal serums aan en geeft het via de app advies over wanneer en hoe die serums het best gebruikt kunnen worden.
De tijdelijke winkel komt aan de Prinsengracht, vlak bij de 9 Straatjes. Op wat voor termijn de startup permanent in de winkelstraat te vinden is, is nog niet duidelijk. “Onze focus ligt vooralsnog op online en de verdere ontwikkeling daarvan."
Ook kijkt de startup naar het uitbreiden van het assortiment. Vooralsnog biedt Routinely alleen serums aan, maar het wil op korte termijn ook een cleanser en een moisturizer gaan aanbieden. “De planning is dat dit begin volgend jaar live zal gaan.”
De startup bekostigt zijn ambities met behulp van twee investeerders: het Belgische durfkapitaalfonds 9.5 Ventures en Beiersdorf. “Laatstgenoemde is het moederconcern van onder meer Nivea en Eucerin. Over de hoogte van de investering kan ik helaas geen uitspraken doen.”
Het complete conceptverhaal over Routinely is hier te lezen. Nog geen member van RetailTrends? Kijk dan hier.
Reacties 0