Ekoplaza lanceert nieuwe website en loyaliteitsprogramma

Ekoplaza heeft deze week een nieuwe website en het loyaliteitsprogramma Ekovriend gelanceerd. Zo wil de biologische supermarkt de klant omnichannel gaan bedienen.

“Deze website is geïntegreerd met de kassasystemen in de winkels en is direct de aftrap van Ekovriend”, laat omnichannelmanager Luc Heijl weten op LinkedIn. Met Ekovriend kunnen klanten sparen voor zogeheten ‘Eko’s’. Bij elke besteding van een euro krijgt de klant één Eko. Deze punten kunnen vervolgens ingewisseld worden voor gratis boodschappen, speciale kortingen of klanten kunnen ze doneren aan een duurzaam project of goed doel.

Het Eko-saldo is terug te vinden in het persoonlijke profiel van klanten, evenals hun digitale kassabon. Een persoonlijk profiel aanmaken kan via de website van Ekoplaza. Een fysieke pas aanvragen is ook mogelijk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!