Mango gaat online Rituals-producten verkopen

Het Spaanse modemerk Mango gaat via zijn platform ook producten van Rituals verkopen. In eerste instantie gebeurt dit alleen in Spanje, maar later dit jaar volgen meer landen.

Mango heeft daarvoor een nieuwe categorie aan de website toegevoegd: Wellness by Rituals. Sinds deze woensdag zijn er 150 producten van het Nederlandse beautymerk te vinden in zes categorieën: bad en douche, lichaamsverzorging, handverzorging, gezichtsverzorging, cadeausets en home. De komende maanden wordt het aanbod uitgebreid.

Rituals is het tweede merk dat aan het platform wordt toegevoegd. De primeur was vorig jaar voor het Italiaanse lingeriemerk Intimissimi, dat onder meer in Nederland, Frankrijk en Spanje wordt aangeboden. Het is de bedoeling dat in de komende maanden Intimissimi-producten ook in Duitsland, België, Oostenrijk, Denemarken, Zwitserland en Ierland beschikbaar komen.

De website van Mango was vorig jaar met 942 miljoen euro goed voor 42 procent van de totale omzet. In 2019 was dat aandeel 24 procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!