HappySoaps test shop-in-shops bij DA

HappySoaps test shop-in-shops bij DA

HappySoaps test een shop-in-shopconcept bij drogisterijketen DA. Het Nederlandse duurzame cosmeticamerk doet dat in winkels op Terschelling en in Assen.

Deze vestigingen zijn voorzien van een 'zeer opvallende belevingsdisplay en een presentatiemeubel'. In totaal liggen er ruim 100 verschillende producten, waaronder 17 soorten shampoobars, 13 soorten bodywashbars, tandpastatabs en cleaningtabs.

HappySoaps ging met DA in gesprek nadat het enkele maanden een pop-upstore in Groningen had. Medeoprichter Marcel Koers: "Wij hebben gemerkt dat als wij veel van onze producten bij elkaar plaatsen en daar apart aandacht voor vragen, dit consumenten aanzet tot aankoop van meerdere producten."

HappySoaps werd in juni 2019 opgericht door de broers Marcel en Marco Koers. Het plasticvrije alternatief is behalve in Nederland en België ook actief in Denemarken en Zweden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!