Reliving wil 1,5 miljoen euro ophalen via een crowdfundingcampagne. De marktplaats voor tweedehands interieurartikelen wil met de financiering zijn marktaandeel in Nederland en België vergroten.
Het platform biedt nu 30.000 meubelstukken aan. In 2025 moeten dat er 130.000 zijn, laten oprichters Ananda van Doorn en Jody Klaassen weten.
Daarvoor zijn investeringen in personeel en de online dienstverlening nodig. Zo wil de RetailRookie starten met een liveshoppingfunctie, waarbij verkopers en kopers direct met elkaar in contact komen.
Ook staat verdere expansie op de planning. Na extra groei in Nederland en België wil Reliving internationaal uitbreiden. Daarbij heeft Duitsland prioriteit.
Reliving werd in 2019 opgericht en groeit naar eigen zeggen met 330 procent jaar op jaar. Sinds begin dit jaar werkt de RetailRookie samen met de Bijenkorf. In de Rotterdamse winkel is zo'n honderd vierkante meter ingericht als shop-in-shop.
Reacties 0