Tweedehandsmeubelplatform Reliving wil in de komende 5 jaar doorgroeien naar een omzet van 70 miljoen per jaar. Dat vertellen de oprichters van de oud-RetailRookie tegen Quote.
Het aanbod van Reliving bedraagt op dit moment 35.000 tweedehands meubelstukken: zo'n 5.000 meer dan een jaar geleden. Het bedrijf wil het aanbod snel uitbreiden, tot 130.000 items in totaal. “In 2028 moet je voor alles bij ons terecht kunnen”, aldus oprichters Ananda van Doorn en Jody Klaassen. “Consumenten moeten dan denken, ga ik naar de IKEA of naar Reliving?” Hoeveel de jaaromzet van Reliving op dit moment bedraagt, is niet bekend.
Reliving werd in 2019 opgericht en groeit naar eigen zeggen met 330 procent jaar op jaar. Sinds vorig jaar werkt de RetailRookie samen met de Bijenkorf. In de Rotterdamse winkel is zo'n honderd vierkante meter ingericht als shop-in-shop. Ook haalde het bedrijf in juni nog 1,4 miljoen euro groeigeld op.
Reacties 0