RetailRookie Cloudpillo rekent op omzetverdubbeling voor 2023 

RetailRookie Cloudpillo rekent op omzetverdubbeling voor 2023 

RetailRookie Cloudpillo verwacht dit jaar een omzet van zeven miljoen euro te noteren. Dat vertellen oprichters Lars van der Wijst en Jens Timmers aan RetailTrends. 

Een jaar na de start draaide Cloudpillo een omzet van drie miljoen euro. Voor dit jaar staat het doel op zeven miljoen euro. Die ruime verdubbeling is volgens het duo mogelijk, ondanks inflatie en dalende bestedingen. “Tot nu toe liggen we op koers. We willen die verdubbeling ook nog even vasthouden.”

Voor de volgende exponentiële stap moet Cloudpillo een nieuwe markt aanboren. De startup richt zich daarbij op Duitsland. “Dat is gewoon een grote markt, vijf keer zo groot als Nederland. Als het balletje daar eenmaal rolt, kunnen we goed opschalen.” 

Lars van der Wijst en Jens Timmers lanceerden hun bedrijf in 2021. Ze begonnen met een hoofdkussen dat de klant zelf kan afstellen door een deel van het versnipperde memory foam uit de binnenhoes. Inmiddels Cloudpillo ook matrassen, dekbedden, boxsprings en beddengoed aan. 

De RetailRookie of the Year 2023-2024 wordt op 7 september bekendgemaakt tijdens het evenement RetailTrends Live: het beste van RetailTrends, maar dan op het podium van Delamar Theater in Amsterdam. De laatste tickets zijn nu te koop. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!