Stichting Perscentrum Wonen treedt op als persdienst voor wonenbranche
Gepubliceerd op 16 november 2004 om 00:00
Perscentrum Wonen is opgericht om de Nederlandse wonenbranche te promoten. Volgens directeur Monique van der Reijden is de voornaamste taak van het Perscentrum de media en woningrichters te laten zien wat de mode, trends, ontwikkelingen en noviteiten in de branche zijn. Het bestuur van de stichting bestaat uit zowel detaillisten als fabrikanten. Daarmee is het Perscentrum voor journalisten een objectief en betrouwbaar platform waar ze informatie over alle aspecten van het interieur kunnen krijgen, of het nu gaat om textiel, verlichting, meubels of accessoires. Ook levert het Perscentrum tijdschriften en dagbladen kant-en-klare artikelen. Het Perscentrum produceert jaarlijks duizenden artikelen met free publicity per jaar. Ook de Woonmode, een vertaling voor consumenten van de trends die goeroes als Li Edelkoort en Gunner Frank voorspellen, wordt massaal overgenomen. Van der Reijden is tevens directeur van Dutch Design Company, het uitvoerend bureau dat ook actief is voor de Commissie Wonen van het Hoofd Bedrijfschap Detailhandel. Deze organisatie is vooral zichtbaar op de televisie.
Reacties 0