Drs Leenarts breidt uit naar Denemarken

Drs Leenarts breidt uit naar Denemarken

Voor het Nederlandse huisverzorgingsmerk liggen vooral veel kansen in de Nordics, zegt ceo Joris Derksen tegen RetailTrends.

Huidverzorgingsmerk Drs Leenarts gaat op korte termijn van start in Denemarken. Ceo Joris Derksen zegt in gesprek met RetailTrends achter de schermen te werken aan een entree in Scandinavië.  

Het Nederlandse huidverzorgingsmerk van dermatoloog Marjolein Leenarts breidt beetje bij beetje meer uit naar het buitenland. In Nederland is het merk al 5 jaar te koop bij Etos. Dit jaar kwamen daar de verkooppunten Kruidvat, DA en Trekpleister bij. Het merk vond laatst ook zijn weg naar de schappen van de Belgische Kruidvat-filialen. 

Naast een Nederlandse webshop, werd er onlangs een Duitse webshop gelanceerd. In een interview met RetailTrends vertelt ceo Joris Derksen dat het merk ook zijn entree wil maken in Denemarken. "Uit marktanalyse bleek dat Duitsland en de Nordics heel goed bij ons merk kunnen aanslaan."

Lees hier hoe het merk van dermatoloog Marjolein Leenarts huidverzorgingsproducten zonder onnodige stoffen wil aanbieden. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!