Nieuwe naam voor bol.com

Nieuwe naam voor bol.com

Na 25 jaar gaat bol.com nu door het leven als bol.

Bol.com heeft na 25 jaar een naamswijziging doorgevoerd en gaat vanaf nu door het leven als bol. "We zijn inmiddels zoveel meer dan een website, ook een app en daarnaast actief op sociale mediakanalen."

Volgens de Ahold Delhaize-dochter is het voeren van .com niet meer nodig: het is inmiddels duidelijk dat bol geen winkel maar een webshop is. Volgens cmo Boukje Taphoorn wordt de naam 'bol' in de volksmond al langer zo genoemd. "Het wordt al informeel gebruikt, wij maken het nu officieel. We voelen ons meer bol dan bol.com. "

Met de naamswijziging zegt bol ook de huisstijl aan te passen, al duurt het wel enkele jaren om de nieuwe naam in alle merkuitingen te wijzigen. Verpakkingen met bol.com worden bijvoorbeeld 'niet zomaar weggegooid'.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!