Jumbo zet volgende stap in retail media

Jumbo zet volgende stap in retail media

Leveranciers kunnen voortaan via het selfserviceplatform advertenties op de digitale schermen in de winkels inkopen.

Supermarktketen Jumbo breidt de mogelijkheden binnen zijn retailmedianetwerk uit. Leveranciers kunnen voortaan naast gesponsorde producten ook advertenties en displaybanners inkopen.

Jumbo heeft het selfserviceplatform vorig jaar gelanceerd. Voorheen konden adverteerders alleen met tussenkomst van Jumbo Retail Media advertenties inkopen, nu hoeft dat niet meer. Naast advertenties op digitale schermen in 500 winkels geldt de dienst ook voor displaybanners op de website of in de app. Jumbo zegt de eerste Nederlandse retailer te zijn die dit mogelijk maakt.

Ceo Ton van Veen meldde onlangs al te hopen het bedrijfsresultaat te verbeteren, door 'innovatieve stappen' te zetten. Hij heeft hoge verwachtingen van het retailmedianetwerk.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!