Red Energy geen inbreuk op Red Bull

Procter & Gamble’s Red Energy-snoepjes doen geen inbreuk op het merkrecht van het drankje Red Bull. Dat heeft de voorzieningenrechter in Utrecht bepaald, naar aanleiding van een kort geding dat Red Bull had aangespannen. De rechter beargumenteerde zijn besluit door te stellen dat het om verschillende producten en namen gaat, die bovenden anders worden weergegeven. De stelling van Red Bull dat het gebruik van het woord ‘Red’ alleen al inbreuk op zijn recht vormt, wordt daarmee onderuit gehaald.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!