Supermarkt Bingo wordt discounter Texo

Supermarkt Bingo wordt discounter Texo

De naamswijziging is doorgevoerd nadat het bedrijf een conceptwijziging heeft ondergaan.

De nieuwe supermarktformule Bingo verandert 3 maanden na opening van de eerste winkel van naam. De formule heet voortaan Texo.

De naamswijziging is doorgevoerd nadat het bedrijf een conceptwijziging heeft ondergaan. Bingo omschreef zichzelf als een gemakssupermarkt en richtte zich vooral op de verkoop van vriesverse en gekoelde producten. Texo is een budgetwinkel met food- en non-foodproducten, waarbij 70 procent bestaat uit non-food zoals huishoudelijke artikelen, elektronica, gadgets en kleding.

Het pand van Texo zit op de Brinklaan in Apeldoorn en is ongeveer 300 vierkante meter. Yusuf Demirelli blijft de directeur van het bedrijf.

De supermarktformule Bingo opende in november zijn eerste vestiging, 9 maanden later dan gepland. De ambitie was destijds om op korte termijn 5 extra winkels te openen. Ook met Texo wil het bedrijf winkels openen in meerdere steden.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!