Storing in Picnic-dc: 500 bestellingen geannuleerd

Storing in Picnic-dc: 500 bestellingen geannuleerd

Dat zegt de onlinesupermarkt tegen RetailTrends.

Picnic heeft te maken gehad met een storing in zijn distributiecentrum in Utrecht. Als gevolg hiervan werden zo'n 500 bestellingen voor maandag geannuleerd, zegt Picnic tegen RetailTrends. 

In het gerobotiseerde dc, dat zich bevindt in Utrecht, worden zo'n 200 duizend producten per week verzameld en verstuurd naar afzondelijke hubs. Zondagavond was er volgens Picnic sprake van een kleinere storing. Hierdoor raakte de de bevoorrading van diverse hubs vanuit Utrecht verstuurd. Zo'n 500 klanten kregen bericht dat hun bestelling maandag niet kon worden geleverd. 

Omdat diverse hubs niet konden bevoorraad, is het volgens Picnic lastig te zeggen vanuit welke hubs de bestellingen werden geannuleerd. Inmiddels rijden de bezorgwagentjes weer volgens schema. 
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!