Preview Q&A/AD moederdagonderzoek

Ondanks het feit dat dit jaar 6 procent minder mensen moederdag zullen vieren, stijgen de bestedingen.

De totale moederdagomzet zal met zo’n vier procent toenemen. De oorzaak hiervan is gelegen in een toename van het gemiddeld aantal cadeaus, dat met ruim 2,5% zal stijgen, en het gemiddeld besteed bedrag, dat uit zal komen op 30 euro. Dit is een stijging van bijna acht procent ten opzichten van 2005. Zaterdag zal in het AD uitgebreid aandacht worden besteed aan het onderzoek. Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Q&A, www.q-and-a.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!