SCAYLE is een toonaangevend enterprise commerce platform dat B2C-merken en retailers helpt om uitstekende klantervaringen te bieden en hun e-commerce activiteiten te laten groeien. Onlangs heeft SCAYLE zijn feature updates gepresenteerd met Enterprise Evolutions, een reeks tools die is ontworpen om klantbetrokkenheid te stimuleren, unieke winkelervaringen te creëren en de kracht van voorspelbare terugkerende omzet te benutten.
In dit artikel verkennen we hoe deze nieuwe mogelijkheden de groei van bedrijven mogelijk maken.
Wat doet SCAYLE anders?
Bij SCAYLE nemen we de pijn weg uit commerce. Internationale merken en retailers worden geconfronteerd met enorme complexiteit bij het uitvoeren van digitale commerce strategieën. Van inspelen op marktveranderingen tot het lokaliseren van wereldwijde winkelervaringen, er zijn tal van uitdagingen waar deze organisaties mee te maken hebben.
Bekijk de volgende video waarin onze Managing Director, Tobias Ring, de nieuwe functie-lancering bespreekt en wat SCAYLE onderscheidt in de markt.
Enterprise Evolutions: Ontdek Een Nieuwe Manier Van Enterprise Commerce
Onze aanpak is uniek. We helpen de mensen die zorgen voor groei binnen de onderneming: commerce en tech teams. Voor ons draait alles om het creëren van ervaringen. We bieden teams software-ervaringen die de complexiteit van hun rol vereenvoudigen – waardoor de pijn wordt weggenomen. Dit stelt hen in staat om uitstekende klantervaringen te creëren die de winstgevendheid vergroten.
Hoe levert SCAYLE dit?
Wij bieden commerce teams geavanceerde enterprise-functionaliteit die ze zelf kunnen configureren – zonder dat zij daarvoor het development team hoeven in te schakelen. Zij krijgen daarmee de mogelijkheid om snel en op een onafhankelijke manier geweldige klantervaringen te creëren.
Voor ontwikkelaars biedt SCAYLE een composable, schaalbare en veilige stack. Er is geen noodzaak om het opnieuw op te bouwen – wij hebben de backend gedekt. Met een headless architectuur, krachtige API's en storefront accelerators kunnen zij zich concentreren op het creëren van geconnecteerde klantreizen over alle touchpoints, waardoor organisaties wendbaarder worden, in plaats van potentiële groei blokkeren.
Het hele platform is verbonden met een intuïtieve UI/UX, die het uitvoeren van elke strategie snel en eenvoudig maakt.
Met welke retailers werkt u samen?
We zijn er trots op samen te werken met enkele van de toonaangevende retailers in een breed scala aan industrieën. Klanten variëren van Deichmann, Europa’s grootste schoenenretailer, tot Fielmann, een van 's werelds grootste opticiens.
Onlangs zijn we een samenwerking aangegaan met voetballegendes Manchester United om een nieuw direct-to-consumer platform te exploiteren voor hun fan winkel. Dit is slechts een greep uit de samenwerkingen die wij zijn aangegaan.
Onze sterke klantrelaties resulteren in een score van 4,8/5 op Gartner Peer Insights, waar we ook een reeks van vijf-sterren reviews ontvingen, waaronder:
"Door samen te werken met SCAYLE kunnen we ons multi-country en multi-brand bedrijf future-proof maken door middel van een moderne API-gedreven architectuur." – Senior Business Development Manager, Retail – 5/5 sterren
Hoe zou SCAYLE zijn groei beschrijven, wat zijn de belangrijkste punten in jullie uitbreiding geweest en wat is de sleutel tot jullie succes?
Ons groeiverhaal is eenvoudig. Wij zijn ontwikkeld door en voor retailers. SCAYLE is ontwikkeld door ABOUT YOU, een van Europa's grootste online winkels. We begrijpen het complexe B2C-landschap beter dan wie dan ook. Dit stelt ons in staat om snel en nauwkeurig de uitdagingen van onze klanten aan te pakken. Ons platform ondersteunt nu meer dan 200 online winkels.
Welke uitdagingen pakt SCAYLE aan voor multichannel retailers die willen voldoen aan de hoge vraag tijdens het piekseizoenen?
SCAYLE is gebouwd om tijdens piekshopdagen moeiteloos hoge verkeersvolumes te verwerken. Het zit in ons DNA.
"Extreme seizoenspieken, zoals op Black Friday, vormen de ultieme uitdaging voor elke e-commerce onderneming. Een systeem dat deze enorme hoeveelheden API-verzoeken aankan zonder prestatieverlies of storingen was niet op de markt verkrijgbaar. Dus hebben we het zelf gebouwd." – Sebastian Betz, medeoprichter en Co-CEO, ABOUT YOU
Op Black Friday verwerkt ABOUT YOU meer dan een miljoen verzoeken per minuut (RPM). En op piekdagen kunnen er meer dan 12.000 bestellingen per minuut worden verwerkt.
Hoe zijn jullie voorbereid op de uitdagingen voor retailers in de komende jaren?
Stijgende consumentenverwachtingen en -eisen zijn een zekerheid. Merken moeten continu werken om aan deze behoeften te voldoen. Wat vandaag de dag toonaangevend is, kan morgen slechts een hygiënefactor worden. Daarom hebben we Enterprise Evolutions gecreëerd om onze nieuwste functie-releases te presenteren die wereldwijde retailers helpen om voorop te blijven lopen.
Van abonnementen tot onze geavanceerde promotie-engine, retailers kunnen ontdekken hoe onze functies baanbrekende ervaringen creëren voor zowel teams als klanten.
Bekijk hier Enterprise Evolutions.
Kun je kort vertellen hoe SCAYLE's technologie andere retailers ten goede komt?
Bij SCAYLE stellen we commerce- en development teams in staat om uitstekende winkelervaringen te creëren – want het leven is te kort voor pijnlijke commerce.
Reacties 0