Rewe komt met ‘big bang’ in marketing

Dit najaar komt de Duitse retailer Rewe met een groot marketingoffensief op de proppen. Daarmee wil het zich herpositioneren in de publieke opinie. Volgens International Marketing Director Manfred Mandel komt er niet alleen een uitgebreid reclameoffensief op televisie en in gedrukte media, maar zal Rewe ook zogenaamde ‘guerilla marketing evenementen’ inzetten.

Het doel is om de aandacht te vestigen op het nieuwe, uniforme Rewe-logo. Dat zal de gevels sieren van alle grote supermarktwinkels van het concern, inclusief ketens als Minimal, HL en Toom. Met deze verandering is dertig miljoen euro gemoeid.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!