Wal-Mart zegt te veranderen

De grootste retailer ter wereld, Wal-Mart, zal zich de komende tijd blijven ontwikkelen en veranderen. Dat heeft topman Lee Scott gezegd tijdens de jaarvergadering van afgelopen vrijdag. Verschillende experimentele winkels boeken erg goede resultaten, met omzetten die tot wel 25 procent hoger liggen dan bij ‘gewone’ winkels. Hierdoor is het concern van plan meer van zulke experimenten te gaan uitvoeren.

Met name de latino’s, ofwel de Hispanic-bevolking mag zich verheugen in de speciale aandacht van Wal-Mart. Maar het concern wil ook meer plattelanders en babyboomers naar de winkels lokken. Op dit moment trek Wal-Mart wereldwijd ruim 176 miljoen klanten, zo maakte het bedrijf bekend.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!