Hagenaars (Postbank) beste marketeer
Gepubliceerd op 7 juni 2006 om 00:00
“De jury vond de Postbank een uitstekend voorbeeld van een goede geïntegreerde aanpak. Er is een duidelijk herkenbaar beeld neergezet. Hans Hagenaar getuigt daarbij van lef. Het merk is weer helemaal terug en manifesteert zich op alle fronten agressief. De bank groeit stevig, verdient ook veel geld en trok de aandacht met tal van acties, zoals rond hypotheken en de Postbankpas”, aldus het juryrapport.
Over Van der Laan schreef de jury: “Van der Laan heeft naast de vergroting van het marktaandeel, daadwerkelijk nieuwe doelgroepen aangesproken. Ook de gewenste verandering van imago is uitstekend gelukt. Hij heeft een ommekeer in supermarktland teweeg gebracht.” En over Weijers: “Weijers heeft een bijzondere prestatie neergezet. Hij is verantwoordelijk voor de helft van de mediabestedingen van Unilever in Nederland, maar kiest niet voor de gebaande paden.”
Reacties 0