Cholesterolstrijd AH en Unilever

Albert Heijn gaat de concurrentie aan met Unilever op het gebied van gezonde voedingsmiddelen. Gisteren presenteerde de Zaanse grootgrutter drie cholesterolverlagende producten van het eigen AH-merk.

AH’s cholesterolverlagende margarine, yoghurt en drinkyoghurt zijn vijftien procent goedkoper dan Unilevers Becel Pro-Active-producten. De Becel-producent lijkt zich echter geen zorgen te maken over de nieuwe concurrentie op de snel groeiden markt voor ‘gezond’. Een woordvoerder: “Het komt aan op onze eigen kracht. Als het om je gezondheid gaat, keis je voor een vertrouwd product. Meer dan een miljoen mensen in Nederland kiezen voor Pro-Active.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!