Ins & outs van meidenondergoed
Gepubliceerd op 26 juni 2006 om 00:00
Meiden onder negentien vinden lingerie kopen gezellig en doen dat zelden alleen. De beste raadgever blijft de moeder (52 procent), vriendinnen (43 procent), de raad van de verkoopster speelt een kleinere invloed op het koopgedrag (29 procent)
Retailers overtuigen meiden beter met een verzorgde winkel dan met reclame. De leukste ideeën doen de respondenten in de winkel op (88 procent deel die mening). Modebladen (34 procent) en internet (7 procent) beïnvloeden minder het koopgedrag.
Zwart-wit-denken is bij lingerie de trend. Zwart ondergoed “geeft een veilig gevoel”, vinden 75 procent van de jongedames. Ook wit ligt in zes op de tien onderbroekenla’s. Winnaar van het jaar, lijkt de string. Meer dan drie op de vier meiden houden wel van het minimalistische slipje, ook dames met een maatje meer.
Reacties 0