C1000 zet aan tot hardlopen

Klanten van C1000 krijgen korting op een hardloopcursus in hun buurt. Het supermarktbedrijf werkt daarvoor samen met de Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie (KNAU).”Met deze actie binden we de strijd aan met zwaarlijvigheid”, vindt de woordvoerder van Schuitema, Karel-Jan van den Hoven.

De looptraining is wel niet gratis. Klanten krijgen een reductie bij een uitgave van ten minste tien euro. Ze betalen nog steeds 17,50 euro zelf voor de training. Dit KNAU Start to Run-programma kadert in de Lekker Eten en Bewegen-campagne (LEEB) van C1000. Eerder lanceerde de super al een online maaltijdplanner en eetgidsen in het kader van de actie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!