4,3% meer omzet voor Schuitema

Schuitema heeft zijn omzet in het tweede kwartaal met 4,3 procent zien stijgen tot 767 miljoen euro. De C1000-winkels boekten ook een omzetgroei. Vergeleken met het tweede kwartaal van 2005 kwam de omzet nu 3,8 procent hoger uit, op 962 miljoen euro. Dat is mede te danken aan een actie waarbij klanten konden sparen voor boodschappenpakketten.

Het aantal C1000-supers daalde in het eerste halfjaar met vier, van 462 aan het eind van 2005 tot 458 nu. Die daling is te wijten aan het afstoten van kleine en onrendabele supermarkten. Directievoorzitter Bert Roetert toonde zich “redelijke tevreden” over de omzetontwikkelingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!