Rabobank en Albert Heijn zijn grootste winkelformules van Nederland

Rabobank en Albert Heijn zijn de meest succesvolle winkelformules van Nederland. Dit blijkt uit de door het magazine Vastgoedmarkt gepubliceerde ranglijsten van winkelformules met het meeste vloeroppervlak en de meeste verkooppunten. De lijsten worden twee keer per jaar opgesteld door onderzoeksbureau Locatus. De Rabobank staat op de eerste plaats van de verkooppuntenranglijst met 1.383 vestigingen. De tweede plaats is voor de postkantoren met 889 verkooppunten. De plaatsen drie tot en met vijf (met aantal verkooppunten) zijn voor achtereenvolgens Albert Heijn (672), Shell (609) en Total (598). In vergelijking met de ranglijst die in mei van dit jaar werd opgesteld zijn de posities in de top vijf niet veranderd. Met een vloeroppervlak van 776113 vierkante meter (m2) staat Albert Heijn bovenaan in de andere ranglijst. De tweede plaats is voor Intratuin met 419491 m2. De derde tot en met vijfde plaats (met vloeroppervlak) zijn voor Gamma (410.863), C1000 (401.684) en Super De Boer (362.496). Ten opzichte van mei zijn Gamma en C1000 van positie verwisseld. Voor de rest is de top vijf ook hier stabiel.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!