Webwinkel rekent te hoge verzendkosten

Zes op de tien klanten van online winkels ergert zich aan te hoge verzendkosten. Die lopen soms op tot twintig euro. Dat blijkt uit de ICT Barometer van Ernst & Young. Vorig jaar klaagden online klanten al over de verzendkosten. Volgens Jacob Verschuur, directeur ernst & Young ICT Leadership “geven klanten een duidelijk signaal, waar de sector blind voor blijft.”

“Door alleen ’s avonds te leveren en zo een tweede en derde poging om te bestellen uit te sparen, is het probleem al grotendeels opgelost”, vindt Verschuur. Andere frequente problemen van e-commerce zijn onvoldoende veiligheid en de mangelende coördinatie van interne bedrijfsprocessen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!