Brouwers stunten niet langer

Bierbrouwers Heineken en Grolsch werken niet langer mee aan prijsstunts van de super. Het verlies van marktaandeel nemen ze er gewoon bij. Dat blijkt uit de publicatie van de halfjaarcijfers van beide brouwers.

Heineken stelde vorige week al niet in te gaan op de vraag van retailers om prijzen te verlagen voor acties. Met het merk Brand stunt Heineken helemaal niet meer en met Heineken en Amstel voortaan op beperkte schaal. Grolsch stelde gisteren “in de eerste helft van 2006 afstand te hebben genomen van prijspromoties”.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!