Transavia: ‘Klant betaalt voorlopig niet voor standaarddienst’

Passagiers betalen voorlopig niet voor standaarddiensten bij de Nederlandse prijsvechter Transavia.com. Dat meldt een woordvoerder van de luchtvaartmaatschappij tegenover Retailnews.nl. 'Op korte termijn hebben wij hiervoor geen concrete plannen. Voorlopig willen wij extra inkomsten halen uit verkopen aan boord en uit ons aanbod van reisgerelateerde producten.'

Concurrerende prijsvechters als EasyJet en RyanAir introduceerden onlangs het betalen voor diensten als het sneller inchecken van bagage en vaste zitplaatsen. Transavia.com gaat nog niet mee in deze trend. 'Wij houden de andere prijsvechters in de gaten, maar gaan er nu niet in mee', aldus de woordvoerder. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!