AH sleept vijf Loeki-nominaties in de wacht

Albert Heijn is vijf keer genomineerd voor de Gouden Loeki 2006. Ook prijsvechter Jumbo is genomineerd.

De Gouden Loeki verkiezing is de publieksprijs voor de beste, leukste of origineelste commercial van het jaar. Het Nederlandse publiek kan in de periode van 1 tot en met 21 december uit 36 genomineerde commercials zijn favorieten kiezen. De vijf commercials met de meeste stemmen gaan door naar de finale op 22 december.

Albert Heijn dingt met de spots Surprise, Gezondheid, WK 2006, Efteling en Kleinste prijsjes mee naar de prijs voor de leukste reclamespot van het jaar. Ook tv-reclames van Andrélon, Axe, Heineken (twee keer), Coca-Cola, Douwe Egberts, Grolsch en Cup-a-Soup zijn kanshebbers.

Jumbo komt mogelijk in aanmerking voor een Gouden Loeki voor de commercial waarin een hyperventilerende klant een tasje nodig heeft om bij te komen van het prijsverschil.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!