Lidl adverteert vaker met A-merken

Discounter Lidl adverteert in Nederland steeds nadrukkelijker met A-merken. De Duitse supermarkt maakt in de begin december bezorgde reclamefolder onder meer reclame voor Rolo en het A-merk Nestlé.

In thuismarkt Duitsland groeit het aanbod A-merken in de Lidl-filialen al langere tijd, zo meldt het bureau GfK. Het totale assortiment A-merken van Lidl had in 2004 een aandeel van 22,8 procent, een jaar later was dat aandeel gestegen naar 23,7 procent. Bij concurrent Aldi zakte in dezelfde periode het assortimentsaandeel A-merken juist van 12,2 naar 10,4 procent. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!