GfK: AH moet gezinnen nog voor zich winnen

Gezinnen lopen er nog niet warm voor om hun boodschappen in Albert Heijn te gaan doen. Dat blijkt uit de GfK Jaargids 2007 van marktonderzoeker GfK.

Er wordt in de Jaargids onderscheid gemaakt tussen vier groepen consumenten: de grote boodschappen, de kleine boodschappen, de huishoudens zonder kinderen en de huishoudens met kinderen. Uit de Jaargids blijkt dat Albert Heijn goed scoort bij de huishoudens zonder kinderen, op kleine en grote boodschappen, maar dat de huishoudens met kinderen lang niet altijd naar Albert Heijn gaan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!