76,5% meer winst Remy Cointreau

De producent van alcoholhoudende dranken Remy Cointreau heeft in het eerste halfjaar van 2006 maar liefst 76,5 procent meer winst geboekt. Deze buitengewoon hoge stijging is te danken aan de verkoop van de Nederlandse Bols-divisie en de Italiaanse drankmerken. Het resultaat viel ook hoger uit door een hogere omzet in champagne en cognac.

Dat heeft het Franse bedrijf dinsdag gezegd. De nettowinst bedroeg 75,7 miljoen euro in de eerste zes maanden tegen 42,9 miljoen in dezelfde periode vorig jaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!