Edah start charmeoffensief in slotjaar

Edah start een campagne om de consument ervan te doordringen dat de supermarkten nog altijd open zijn. Onlangs viel definitief het doek voor de formule, die nog tot 31 december 2007 doordraait. Om de klant te verleiden om ook in het laatste jaar boodschappen te doen bij de Edah start de supermarktketen een charmeoffensief.

'We blijven het komende jaar zoals altijd klanten triggeren met sterke promoties en scherpe aanbiedingen. Tot 31 december 2007 zijn we dan ook nog met zo’n zeventig medewerkers actief om Edah’s beleid in de winkels door te voeren’, laat Edah-directeur Edward Buitelaar in persverklaring weten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!