Instore media giganten slaan handen ineen

DMX Music en Mood Media Group, de twee grootste bedrijven op het gebied van instore media, gaan per 1 januari 2007 samen verder onder de naam Mood Media.

Sinds mei dit jaar werkten zij al samen, maar in het nieuwe jaar voeren zij ook dezelfde bedrijfsnaam. Mood Media levert muziek, visuals en systemen aan bijna negentigduizend commerciële sites in Europa en richt zich sinds de fusie nog meer op de groeiende markt voor narrow casting en tailor made muziek. Het bedrijf verzorgt voor 650 nationale en internationale winkelketens de muziek, commercials en content die volledig op de klant is afgestemd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!