Derde storing bij website Postbank

Voor de derde keer in korte tijd is de website van de Postbank getroffen door een storing. Klanten van de bank konden woensdagochtend niet terecht op mijnpostbank.nl om hun bankzaken te regelen.

De storingen zijn volgens de bank te wijten aan problemen van technische aard. Hoewel de storingen grondig worden geanalyseerd, kan de Postbank niet garanderen dat deze nu voorgoed achter de rug zijn.

De bank heeft ongeveer 600 tot 800 duizend klanten die via de website hun financiën regelen. In december is het vanwege de vele betalingen extra druk. ‘Dit verdient zeker geen schoonheidsprijs’, zei een woordvoerder van het bedrijf gisteren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!