Nederlander wil verbod junkfoodreclame

Reclame voor junkfood gericht op kinderen moet verboden worden. Dat vindt een meerderheid van de Nederlanders.

Uit onderzoek van reclamevakblad Adformatie, uitgevoerd door MSI-ACI onder 1600 Nederlanders, blijkt dat 57 procent pleit voor zo’n verbod. Ongeveer achttien procent is tegen een dergelijk verbod. Opmerkelijk is dat kinderloze echtparen met 65 procent het hoogst scoren als voorstander van een verbod.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!