Verborgen kosten jagen online koper weg

Ruim een derde van de klanten die hun gevulde webwinkelwagen niet afrekenen doen dit vanwege ‘verborgen’ kosten. Aan het eind van de bestelprocedure wordt dan boven de artikelprijzen een bepaald bedrag opgeteld. De webshopper is hier niet van gediend. Tot die conclusie komt het Engelse bureau Webcredible na een onderzoek in november en december vorig jaar.

Andere redenen zijn: registratie voordat de aankoop kan worden gedaan (31 procent), het ontbreken van een telefoonnummer op de website (13 procent) of een te lange bestelprocedure (9 procent).

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!