Introductie Aldi-folder loopt mis

De landelijke introductie van het huis-aan-huis folderboekje van supermarkt Aldi heeft een week vertraging opgelopen. Op het laatste moment werden enkele drukfouten ontdekt.

De fouten waren nadelig voor Aldi. Zo stond onder meer een After Shave-lotion voor 0,75 euro geprijsd, terwijl dat 2,69 moest zijn. De ontdekking werd niet overal op tijd gedaan, zo werd de folder wel verspreid in de regio’s Arnhem, Nijmegen en Rotterdam. Aldi vermeldt in de nieuwe druk dat zet- en drukfouten zijn voorbehouden. In de eerste editie ontbrak die zin. Het supermarktbedrijf wil de folder volgens eigen zeggen niet een vast onderdeel van de marketingcampagne laten uitmaken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!