KPN stopt reclame voor InternetPlusBellen

KPN is gestopt met adverteren voor InternetPlusBellen. Voor het weer gaat adverteren voor de dienst wil het eerst het grote aantal klachten bij abonnees wegwerken.

Het telecombedrijf kon het afgelopen jaar de toestroom van nieuwe internetbelklanten niet aan. KPN kreeg er in een jaar meer dan een half miljoen internetbellers bij. Bij vijf procent van de nieuwe aanvragen ging het fout.

‘Dat is een onacceptabel niveau’, aldus KPN-topman Ad Scheepbouwer dinsdag tijdens de presentatie van de jaarcijfers. ‘We zijn slachtoffer van ons eigen succes.’ Volgens de topman zijn de problemen bij de nieuwe abonnees nu grotendeels onder controle, maar wachten nog wel duizenden mensen op een werkende internetbellijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!