Matig jaar voor Renault

De Franse autofabrikant Renault heeft vorig jaar een nettowinst gemaakt van 2,87 miljard dollar. Dat is vijftien procent minder dan in 2005 werd verdiend. De winstdaling is het gevolg van een terugloop in het aantal verkochte auto’s en het duurder worden van grondstoffen.

Het afgelopen jaar was een overgangsjaar voor de op een na grootste autofabrikant van Frankrijk. Het bedrijf maakte zich op om in 2009 26 nieuwe modellen op de markt te hebben, inclusief een nieuwe Laguna. Sportieve, luxe terreinwagens horen bij het pakket auto’s dat de Fransen op de markt willen brengen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!