Albert Heijn komt met huismerk babyvoeding

Albert Heijn start vanaf vandaag met de verkoop van babyvoeding in potjes onder het AH-huismerk. De supermarktketen wil hiermee meer gezinnen met baby's en peuters naar de winkel trekken. Dat meldde het supermarktconcern afgelopen vrijdagmiddag.

In Nederland eet een kind drie tot vier potjes babyvoeding per week, aldus Albert Heijn. Dat betekent dat er jaarlijks circa 45 miljoen potjes babyvoeding worden verkocht. Met dertig procent marktaandeel binnen het supermarktkanaal is Albert Heijn naar eigen zeggen de grootste verkoper van potjes babyvoeding in Nederland. Het assortiment bestaat uit zestien baby- en peutermaaltijden en fruithapjes.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!