Consumenten hebben vaak de indruk hebben dat de supermarktketen Super de Boer te duur is. Daar moet volgens Jan Brouwer, topman van moederbedrijf Laurus, verandering in komen. “We moeten laten zien dat we goedkope merken van goede kwaliteit hebben”, zei Brouwer vrijdag.
Om de aanval op dat 'slechte' imago te openen, worden er daarom wekelijks tientallen prijzen verlaagd en gaan de winkels meer nadruk leggen op aanbiedingen. Het prijsoffensief van Laurus maakt deel uit van een poging om Super de Boer in Nederland weer op de kaart te zetten.
Vorige week maakte Brouwer tevens bekend de naam van Laurus te gaan veranderen. “Ik denk dat de consument in de supermarkt er weinig van heeft gemerkt, maar de naam Laurus wekt geen goede associaties op. Ik zou het eind van dit jaar een mooie afronding van ons transformatieproces vinden als Laurus Super de Boer gaat heten.”
Super de Boer zet in op aanbiedingen
Gepubliceerd op 4 maart 2007 om 00:00
Reacties 0