Ultimatum KPN voor internetbellen

KPN moet voor vrijdagmiddag de problemen oplossen die duizend klanten hebben met internetbellen. Dat ultimatum heeft de Consumentenbond gesteld aan het telecomconcern. De belangenorganisatie bemiddelt namens duizend van haar leden met KPN over hun klachten over internetbellen.

De bond begint een juridische actie of mobiliseert consumenten als KPN niet aan de eis tegemoet komt, zei een woordvoerder maandag. Volgens de bond heeft KPN de dienst op de markt gebracht hoewel het bedrijf er nog niet klaar voor was. Volgens KPN ondervindt vijf procent van de ongeveer 500 duizend klanten klachten met internetbellen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!