Novastyl past strategie van formule aan

Intres Wonen heeft Novastyl, een samenwerkingsverband van 28 zelfstandige ondernemers in Nederland, gerestyled. Medewerkers en leden van Novastyl namen verschillende aspecten van de formule onder de loep. Hieruit kwamen een aantal veranderingen op het gebied van producten, communicatie en organisatie naar boven. Formulemanager Cees Maarschalkerweerd van Novastyl stelt er geinvesteerd moet worden in economisch mindere tijden, zodat er in betere tijden ten volle van de verbeteringen geprofiteerd kan worden. Bij het uitdokteren van de nieuwe strategie stonden de dealers centraal, omdat zij een band hebben met de klant, aldus Maarschalkerweerd. De rol van de formulemanager wordt uitgebreid, deze gaat meer marketing- en bedrijfsadvies geven. Informatie voor dealers moet beter bereikbaar zijn via internet, daarnaast is een 2D-ontwerpprograma ontwikkeld waarmee de dealer de klant beter kan voorzien van interieuradvies. De collectie van meubelen wordt uitgebreid met een compleet assortiment wonen, het moderne assortiment wordt vernieuwd. De winkels van Novastyl zullen vaker presentaties tonen van compleet ingerichte interieurs. Novastyl blijft zich richten op het midden- en hoge segment.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!