Iglo start ‘verscampagne’

Het zit Iglo dwars dat het gros van de consumenten denkt dat diepvriesproducten minder vitamines en mineralen bevatten dan ‘echte’ versproducten. Om korte metten te maken met deze vooroordelen, is de diepvriesgigant op de winkelvloer, op internet, in tijdschriften en kranten een grote ‘verscampagne’ gestart.

Iglo benadrukt zich niet af te willen zetten tegen verse groenten en vis. Nederlanders gaven vorig jaar 990 miljoen euro uit aan diepvriesproducten, twee procent meer dan het jaar ervoor.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!