Superunie in de clinch met fabrikanten

Diverse supermarkten ruziën met fabrikanten over de prijzen. Superunie, inkooporganisatie voor EM-TÉ, PLUS, Jumbo en andere regionale ketens, boycot naast Heineken en Amstel ook de merken Tuc en Merci.

Superunie hoopt met de boycot verlaging van de prijzen te bewerkstelligen. Supermarkten schijnen nog maar zo weinig op hun producten te verdienen, dat zij fabrikanten onder druk zetten goedkoper te leveren. Hoewel de prijzenoorlog verleden tijd is, blijft hun verhouding zeer gespannen. “Het spelletje wordt harder gespeeld dan vroeger”, aldus Wim Busser, commercieel directeur van LU Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!