Super de Boer lanceert talloze huismerken

Super de Boer kent met Super, Super de Boer, Super Superieur, Super de Boer Superieur, Dageraad en Wapenaer, voor elke categorie en elk niveau een apart eigen merk. Het huismerkbeleid van Super de Boer spitst zich na de Refresh-operatie verder sterk toe op vers. Vers was al een van de speerpunten van de formule. Eerder startte het supermarktbedrijf de samenwerking met versleveranciers in Best In Fresh. Super de Boer gebruikt het nieuwe topmerk Superieur voor vers. Het nieuwe Super-merkdesign zal in fasen het oude vervangen. Circa 1.000 artikelen krijgen een nieuwe verpakking, terwijl er ongeveer 150 producten van Super per week bij komen. Biologische producten zullen ook de naam Super dragen. Van de 15.000 artikelen van het Super de Boer-assortiment zullen in de toekomst ongeveer 4.000 items de label Super, Super de Boer en Super Superieur opgespeld krijgen. Super de Boer-directeur Harm-Jan Stoter denkt met het nieuwe huismerkenbeleid de positionering van `even goed, maar wel goedkoper dan AH` aan te durven. `Doordat het Super de Boer-merk prominenter wordt, door de kwalitatieve verbeteringen in met name vers. Ik zie AH momenteel zakken met de uitstraling en de kwaliteit van het huismerk.`

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!