Coca Cola stapt in beauty-markt

Coca-Cola en L'Oreal ontwikkelen samen een reeks drankjes, die niet als softdrink maar als beauty-merk in de markt worden gezet. De voorlopige merknaam is Lumaé.

Het eerste product in de reeks schoonheidsdrankjes wordt een koolzuurvrije drank op thee-basis, die claimt de algemene gezondheid te bevorderen. Het richt zich op gezondheidsbewuste vrouwen van 25-plus en komt op zijn vroegst in 2008 op de markt. Dat onthult het Engelse vakblad Marketing Week op basis van niet met name genoemde bronnen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!