Succes voor stormparaplu

Zelfs de grootste nationale ontbijttelevisieshow van Amerika, Good Morning America, meldde zich de afgelopen tijd in Delft. Bij Senz Umbrella’s, het Delftse bedrijf dat de stormbestendige paraplu bedacht, worden ze gek van alle aandacht nu hun ontwerp een Red Dot Award heeft gewonnen.

De hoge internationale prijs voor vernieuwende ontwerpen lijkt het drietal geen windeieren te gaan leggen. “Als we contracten kunnen afsluiten met grote internationale distributeurs, dan kan het echt gaan lopen”, aldus Gerwin Hoogendoorn, één van de drie bedenkers van de paraplu.

De Senz Umbrella was te koop bij vijftig Mexx-winkels in acht landen, maar is daar uitverkocht. Vanaf komende herfst zijn ze daar weer te koop. Via www.senzumbrellas.com is de stormplu ook te verkrijgen. De plu is er nu nog alleen in het zwart en als inklapmodel. "We willen hem in meerdere vormen en kleuren gaan aanbieden”, zegt Hoogendoorn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!