AH experimenteert met narrowcasting

In de zeven winkels waar supermarkt Albert Heijn experimenteert met narrowcasting is het systeem aangepast. Zo zijn de beeldschermen vervangen en ook de locaties van de schermen zijn veranderd.

De beeldschermen hangen niet meer in straten bij de bepaalde categorieën, maar op centrale plaatsen in de winkel, zoals bij versafdelingen en kassa’s. ‘We hebben tot op heden veel geleerd over narrowcasting en daar waar nodig passen we het systeem aan’, zegt een woordvoerder van de supermarkt. ‘Dat doen we mede na onderzoek onder onze klanten. Zij reageren in ieder geval enthousiast op de veranderingen.’

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!