Levi's wil marktaandeel heroveren

Levi’s wil zijn positie op de Nederlandse markt versterken. Hiertoe komt het merk met een andere productontwikkeling, richt het zich op het opschonen van de markt en wil het een hogere prijspositionering gaan voeren.

Dat zegt Werner van Gansbeke, marketingdirecteur voor de Benelux en Scandinavië. In tien jaar tijd leverde Levi’s veertig procent marktaandeel in. Overexposure was volgens Van Gansbeke de oorzaak van het marktaandeelverlies. ‘Het lulletje van de klas heeft dan ook Levi’s en sommigen zullen denken: nu wil ik wat anders.’

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!